Du har opgaven – vi har kompetencerne!
Time People er en socialansvarlig, familiedrevet skade- og multiservicevirksomhed. Time People er opdelt i fraktioner/afdelinger, hvilket gør, at hver afdeling har en stor grad af erfaring og kompetencer, som matcher netop de behov og serviceydelser som hver af vores kunder efterspørger. Høj kvalitet og et højt serviceniveau kendetegner Time People, hvilket har gjort at vi med stolthed kan sige, at vi er leverandører- og samarbejdspartner for kunder som bl.a. DEAS, Aarhus kommune, LEA Ejendomsadministration, Taurus Ejendomsadministration, Al2bolig, Brabrandboligforening, samt en lang række af andre kunder.
Professionelopgaveløsning – til fornuftige priser!
Hos Time People løser vi en lang række komplekse opgaver indenfor områder som bl.a. rotter, rottesikring, specialrengøring, oprydning, rydning af lejligheder og ejendomme, fugtteknik, vandskader, havearbejde- og anlægsarbejde, nedbrydning, facaderens, rensning af tagrender, lugtsanering, desinfektion m.v. Vi løser desuden ofte opgavetyper som andre har svært ved at påtage sig som f.eks. fjernelse af skimmelsvamp, boligsocial rengøring, rydning, sortering, nedpakning og rengøring ved sociale hoarding sager (personer med fysiske, psykiske lidelser, samlermani) m.v. Vi løser stort set alle opgavetyper, og uanset om opgaven er lille eller stor, løses ale opgaver professionelt og til fornuftige priser.
Hos Time People sætter vi en ære i…
- At være bedre og billigere end vores konkurrenter
- At vi overholder vores aftaler og kommer til aftalt tid
- At vi er serviceminded og informerende
- At vi leverer en høj kvalitet
- At vi er empatiske, fleksible og dynamiske
Baggrund fra skadeservice
Folkene bag Time People kommer fra en baggrund fra det der tidligere hed ISS Skadeservice, her fik vi erfaring med en lang række skadeopgaver som f.eks. brandskader, vandskader, social rengøring, oprydning, håndværkerrengøring, slutrengøring m.v. Mange af de opgaver som vi løste dengang, løser vi også i dag, bare bedre og billigere. Det gør vi først og fremmest fordi vi brænder for at arbejde med opgaver, indenfor det, som mange nok vil kalde den slemme/grove kategori, men vi gør det også fordi vi mener, at vi kan gøre det bedre end vore konkurrenter, at vi giver en bedre kundeservice og et bedre slutresultat til billigere penge – til glæde for vores kunder og samarbejdspartnere.
Vi gør en forskel
Der hvor vi adskiller os markant fra vores konkurrenter er, at vi er en familieejet virksomhed, hvilket betyder at vi har- og udviser et stort personlig engagement og involvering i vores opgaveløsninger, samt at vi udviser en stor portion empati for vores kunder, som i mange tilfælde står i en krisesituation som gør, at de både er opgivende, frustreret og kede af den situation som de er havnet i. Vi udviser forståelse for deres situation, og giver gennem dialog og samtale kunderne tryghed for, at alt nok skal blive godt igen.
Vi taler med vores kunder
Som tidligere nævnt, spiller samtalen og dialogen med vores kunder, pårørende m.v. en stor betydning for vores kunders tryghed, derfor er det vigtigt at medarbejderne altid kan tale roligt, klart og tydeligt med kunden, hvilket også gør at vi benytter dansktalende medarbejdere.
Vi overholder vores aftaler
Du har sikkert selv prøvet det, du har kontaktet en håndværker der ikke som aftalt ringer tilbage, eller som ikke kommer til tiden, når du endelig får fat i håndværkeren har han en masse ”gode” undskyldninger osv. Det er dårlig kundeservice – og det hader vi! Hos Time People elsker vi god kundeservice, derfor kan du altid være sikker på at Time People ringer tilbage og vi altid overholder vores aftaler.
Kvalitetssikring
Vi benytter egenkontrol til kvalitetssikring.
Fleksibilitet
Vi er fleksible og går langt for vores kunder.